Family Fresh Active+ Family Fresh Active+ 2011-09-29 11:52:00

Family Fresh Active+
En välkommen nyhet inom manlig hudvård!

Nu lanseras nyheten Family Fresh Active+ som är en helt ny serie speciellt utvecklad för manlig hudvård. Active+ är kombinerade produkter för hud- och hårvård och kommer i två varianter, Energising och Refreshing, båda med en fräsch doft i en snygg och sportig design. Helt enkelt en smart och praktisk lösning för dig som ofta är på språng.

I modern tid betyder effektivisering allt. Man ska hinna med så mycket som möjligt samtidigt som det ska var bekvämt och till rätt pris. Family Fresh Active+ har därför utvecklats för att möta de behov som den aktiva mannen har av en duschprodukt med multifunktionell verkan. Med en skön aktiv formula och en smart förpackning som är smidig att bära med sig är Family Fresh Active+ perfekt att använda både efter gymmet liksom i duschen hemma.

Active+ Energising

En energigivande schampo- och duschprodukt med doft av citrus, gröna blad och cederträ. Fräscht lödder med magnesiumextrakt ger huden energi och verkar uppiggande. För dig som vill ha en skonsamt rengörande och återfuktande duschprodukt för hela kroppen. Passar alla hudtyper och är fri från parabener.

Active+ Refreshing

En uppfriskande schampo- och duschprodukt med doft av mynta och sandelträ. Fräscht lödder med mintextrakt friskar upp och ger en skönt svalkande känsla. De skonsamma ingredienserna rengör och återfuktar samt ger huden ny spänst och vitalitet. Passar alla hudtyper och är fri från parabener.

Family Fresh Active+ finns tillgänglig i dagligvaruhandeln, cirkapris är 19 kr.

För ytterligare information kontakta

Sara Björklund, Cederroth AB, tel: 08-590 963 00, e-post: sara.bjorklund@cederroth.com