Högsäsong för Pharbio ReCharge!Högsäsong för Pharbio ReCharge!2013-10-23 13:41:00

HÖSTEN ÄR HÖGSÄSONG FÖR ENERGIPRODUKTER

Svensken konsumerar energidrycker för 800 MSEK årligen enligt Nielsen Market Trend 2012. Trenden visar att fler och fler väljer att hämta energi inom hälsoprodukterna där man hittar Pharbio ReCharge. Ett glas ReCharge innehåller lika mycket koffein som en hel flaska Vitamin Well; har inga kalorier eller socker men innehåller en massa vitaminer. ReCharge är dessutom betydligt billigare än många energidrycker.

Undvik höstdippen!
Nu går vi in i högsäsong för energidrivande produkter; under september till februari toppar förbrukningen i Sverige. ReCharge är det enda alternativet på apoteks- och hälsofacksidan som ger en riktig energikick med sina 75 mg koffein per dos, motsvarande en kopp kaffe. ReCharge blir dessutom en kalorifri dryck när energipulvret blandas ut med vatten.

ReCharge finns i två goda smaker; Blodapelsin och äpple/litche. 16 glas/doser kostar ca 59 SEK och finns på apotek och i hälsokostaffärer.

Vad innehåller ReCharge?
Koffeinet
bidrar till ökad vakenhet och koncentration.
B-vitamin bidrar till minskad trötthet och utmattning.
C-vitamin, en antioxidant som skyddar cellerna mot oxidativ stress.
D-Vitamin bidrar till att bibehålla en normal benstomme.

Dessutom:
Inget socker - Inga kalorier